Nederland vertegenwoordigd op WTM 2017 in Londen

Ook dit jaar staat de Holland stand op de World Travel Market in Londen van 6 t/m 8 november. Op de vernieuwde stand maken bezoekers kennis met de activiteiten en campagnes van de HollandCity strategie. De Nederlandse ambassadeur in London, Dhr. Simon J.H. Smits, zal de stand officieel openen.

World Travel Market
De World Travel Market biedt een breed scala aan bestemmingen voor internationale reisprofessionals en creëert een unieke kans voor de wereldwijde reissector om te netwerken, onderhandelen en zaken te doen. Naar verwachting zullen ruim 51.000 professionals de beurs bijwonen. De focus van NBTC en haar partners ligt op de positionering van Nederland als bestemming bij de aanwezige touroperators .

Nieuw dit jaar
Naast de geheel vernieuwde stand wordt ook de nieuwe verhaallijn ‘De Gouden Eeuw’ gelanceerd. Binnen deze lijn wordt het verhaal verteld van de 17-eeuwse Gouden Eeuw hier in Nederland. Deze verhaallijn is in samenwerking met de volgende steden tot stand gekomen: Middelburg, Dordrecht, Delft, Den Haag, Leiden, Haarlem, Amsterdam en Hoorn-Enkhuizen.

Samenwerkende partners
Aeon Plaza Hotels, Amsterdam Museum, Apollo Hotels & Resorts, Boat Bike Tours – cycling cruises, Corendon Hotels & Resorts, Delft Marketing, Dutch Cruise Line B.V., Efteling, Eurostar, Gassan Diamonds, Golden Age Cheese Store, Havi Travel, Heineken Experience, Holland Inbound, Holland Incoming BV, Holland Ticket Services, ITO Tours, Keukenhof, Lindbergh Tour & Travel, Lovers Canal Cruises, Madurodam, Mauritshuis, Moco Museum, Rijksmuseum, Rotterdam Partners, Royal Coster Diamonds, Select Voyages, Smidtje Canal Cruises & Events – Haarlem , Smidtje Canal Cruises & Events – Amsterdam, SPIDO, Stayokay, Stena Line, Stromma Netherlands , The Hague & Partners, Tour Company NL , Van Gogh Brabant, Visit the Other Holland , VisitBrabant & WestCord Hotels.

Bron en meer informatie: www.nbtc.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *