Najaarscampagne voor de Vlaamse kust in Nederland

Toerisme Vlaanderen lanceerde op 1 september de najaarskustcampagne in Nederland (De Vlaamse Kust Extra Deluxe), Duitsland (Die Belgische Küste Extra Deluxe) en Frankrijk (La Côté belge Extra Deluxe). Met deze campagne positioneert Toerisme Vlaanderen de kust als een unieke kwaliteitsvolle bestemming voor een korte vakantie dichtbij. Gezinnen met kinderen zijn de voornaamste doelgroep.

kust extra deluxeTopillustrator Tom Schamp leverde een sterk campagnebeeld. De bijhorende campagnewebsite is een 3D-platform waarop je binnenvliegt in de verschillende badplaatsen. Dankzij de prominente plaats van de boekingsmotor kunnen websitebezoekers meteen een verblijf naar keuze boeken. Toerisme Vlaanderen geeft 10 verblijven aan de kust weg via een wedstrijd waarbij men in de tekeningen van Tom Schamp de antwoorden kan vinden.

Verschillende partners pakken uit met speciale aanbiedingen:

  • Plopsaland (30 % korting bij aankoop van een ticket > 1 meter);
  • Sunparks: kortingen bij reservering + voucher van 20 euro;
  • kusthotels: welkomstdrankje bij boeking;
  • CIB/Logeren aan Zee: trampas voor elk gezinslid bij boeking van een vakantiewoning/appartement;

Meer informatie:
www.toerismevlaanderen.be/nederland (toerisme strategie)
http://extradeluxe.be (campagne website)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *