#LikeMe en Tik Tak nieuwe thema’s in Ketnet-zone Plopsaland De Panne (Be)

De Ketnet-zone in Plopsaland De Panne wordt momenteel krijgt een grondige metamorfose en wordt gethematiseerd naar de leefwereld van de populaire, muzikale Ketnet-serie #LikeMe en het iconische Ketnet Junior-programma Tik Tak. Het betreft een investering van 2,5 miljoen euro.

De achtbaan ‘Viktors Race’ wordt de #LikeMe Coaster, terwijl de waterattractie ‘Kaatje zoekt Eendje’ een Tik Tak-thema krijgt. De officiële opening van de vernieuwde zone is voorzien tijdens het Ketnet Feestweekend op donderdag 26 mei. #LikeMe is zeker geen onbekende voor Plopsaland De Panne, denk maar aan de tal van liveoptredens en Meet & Greets tijdens verschillende Ketnet-events de afgelopen jaren.

“Het idee om #LikeMe te vereeuwigen met een eigen attractie in het park is een logisch gevolg van de enorme populariteit van de serie binnen onze doelgroep. Met #LikeMe mikken we op een iets ouder publiek, terwijl we met Tik Tak eerder de allerkleinsten aanspreken. Op die manier is er in de vernieuwde Ketnet-zone voor elk wat wils. We zijn dan ook enorm tevreden dat we dit samen met Ketnet en Fabric Magic kunnen verwezenlijken.”, aldus CEO van de Plopsa Group Steve Van den Kerkhof.

Naast de vernieuwde Ketnet-zone plant de Plopsa Group nog heel wat investeringen op de site De Panne in de nabije toekomst. Zo wordt momenteel gebouwd aan ‘Circus Bumba’, een gloednieuwe indoorzone in het thema van de populaire clown met verschillende attracties waaronder een dark ride, een theater, restaurant en shop. Een investering van 12,5 miljoen euro.

Meer informatie: www.plopsalanddepanne.be/nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *