Pleisureworld introduceert de Innovatie Toolbox. Deze verzamelbox bestaat uit een selectie van meer dan vijftig producten en/of diensten. Allemaal producten met een uitvoerige productomschrijving inclusief een aanvulling voor de gastbelevenis en een exclusief aanbod voor de recreatieondernemer.

De innovatie toolbox is niet de eerste Toolbox in de markt. Ook de Recron Innovatie Campagne werkt met een toolbox voor innovatieve producten en diensten
De eerste Pleisureworld Innovatie Toolbox wordtop 31 januari uitgereikt tijdens de nieuwe recreatievakbeurs in Venray, waar Hans van Leeuwen een lezing geeft met als onderwerp: “Wat zijn de consumenten Trends & Topics van 2012?”.Een voorproefje van de lezing: “Gastvrijheid wordt het sleutelwoord voor ondernemers in de branche van recreatie en toerisme. De concurrentieslag om de consument wordt gewonnen door het verschil te maken in prijs en hospitality. Wist u dat er een heuse kortingsgolf op ons af gaat? Wat kunt u daar als ondernemer tegen doen? Beter is het voor recreatieondernemers op zoek te gaan naar inspiratie en innovaties om bezoekers optimaal te bedienen. De consument wordt steeds kritischer en is op zoek naar unieke belevenissen. De kernvraag is dan ook hoe zij hun gasten nog meer kunnen verleiden en verrassen.”
Alle deelnemers aan de lezing ontvangen te zijner tijd de Innovatie ToolBox. Inschrijven voor de lezing is mogelijk via www.pleisureworld.nl.