Hollands imago in beeld met film: Going Dutch

CityFilm heeft verschillende Nederlandse successen samengevat in één korte film ‘Going Dutch’. De film, gemaakt onder licentie van het NBTC, is een ontdekkingsreis langs highlights van ons kikkerland. De film is één jaar lang te zien via verschillende uitzendkanalen. De film duurt 24 minuten en is daarmee alleen geschikt voor momenten waarop de bezoeker de tijd heeft om de film te bekijken.

going dutchThema’s
De 24 minuten durende film laat typisch Nederlandse successen zien aan de hand van de thema’s Art, History, Water, Sports, Delicious, Music, Spirit of commerce en Craftmanship. Mark van Eeuwen reist het hele land door om een zo compleet mogelijk beeld te geven. Hij brengt onder andere een bezoek aan het van Gogh Museum, bekijkt hoe kaas en klompen tot stand komen en spreekt met het Nederlands elftal.

Uitzendkanalen
De film is één jaar lang te zien op verschillende Nederlandse uitzendkanalen waaronder RTL Lounge, verscheidende sterrenhotels door het hele land en via online kanalen. ‘Going Dutch’ is geplaatst in de toolkit van Agentschap NL waarmee het programma verspreid wordt over alle Nederlandse Ambassades wereldwijd.

 

Nabrander d.d. 2 december:
Er zijn inmiddels ook kortere clips beschikbaar via youtube. Zo kun je eventueel één relevant thema embedden op een pagina van je website. De filmproducent is verder nog op zoek naar locaties die geschikt zijn om de film(clips) te vertonen.

Meer informatie: www.CityFilm.tv

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *