Het eerste MarketingOost Symposium voor de vrijetijdssector

Het gaat goed met de Overijsselse vrijetijdssector. Inmiddels is het aantal directe bestedingen in Overijssel circa 348 miljoen euro. De toeristisch recreatieve sector heeft een toenemend aandeel in de regionale economie. Aanleiding voor MarketingOost om op 15 november haar eerste symposium voor de sector te organiseren.

jachthaven in Kampen

“Toerisme en recreatie zijn continu in beweging. De afgelopen tien jaar groeit de sector in de provincie sterk. Belangrijk om die groei vast te houden en door te zetten. We moeten blijven inspelen op nieuwe ontwikkelingen en trends. Meebewegen met de behoeften van de gast. Nieuwe, buitenlandse markten aanboren. Maar zeker ook zorgen voor het behoud van onze natuur en de kwaliteit van ons leefklimaat”, aldus Henk van Voornveld, directeur van MarketingOost. “Belangrijk dus om als sector met elkaar in gesprek te blijven, je te laten inspireren en te informeren. Daarom organiseert MarketingOost een symposium voor alle stakeholders binnen de vrijetijdssector.”

Keynote sprekers, workshops en een beursvloer
Het symposium vindt op 15 november plaats in Hangar 11, op vliegveld Twenthe in Enschede. Een unieke locatie die alle ruimte biedt aan zowel bezoeker als exposant. Het programma is uit drie onderdelen opgebouwd. Zo worden er diverse, inspirerende keynote sprekers uitgenodigd, kunnen bezoekers deelnemen aan workshops en is er een beurs- en netwerkvloer waar ondernemers zich kunnen laten inspireren en informeren. Partners van MarketingOost hebben gratis toegang tot het symposium. Niet-partners zijn ook van harte welkom. Bedrijven die geïnteresseerd zijn te exposeren op de beurs, kunnen zich via de website aanmelden. Kosten voor een standruimte van 30m² bedragen 750,- .

meer informatie; www.marketingoostsymposium.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *