Grootschalige campagne Landal rondom rebranding

Landal lanceert haar nieuwe campagne met een duidelijke boodschap: ‘You Need This’. In een tijd waarin het dagelijks leven steeds voller en drukker voelt, benadrukt Landal hoe belangrijk het is om af en toe bewust afstand te nemen en ruimte te maken voor wat er écht toe doet. 

Achtergrond 

Na de fusie tussen Landal GreenParks en Roompot biedt Landal nu het grootste en meest gevarieerde aanbod aan breaks in de natuur in Europa. Gasten, stelletjes, families en vrienden, ervaren het gevoel van een thuis weg van huis op Landal’s unieke resorts midden in de natuur.

Met de nieuwe merkidentiteit benadrukt Landal de diversiteit van het aanbod, afgestemd op verschillende behoeften en momenten: van boutique resorts tot parken met uitgebreide faciliteiten en van luxe vakantiehuizen tot knusse chalets. Daarmee helpt Landal iedereen een plek in de natuur te vinden om even afstand te nemen, te ontspannen, op te laden en samen te zijn, het hele jaar door.

In 2026 wordt de volledige rebranding afgerond. Het nieuwe logo, het pauze-icoon, en de rest van de merkidentiteit zijn nu al zichtbaar op meer dan 120 resorts en groeien door naar meer dan 260 resorts in negen landen in Europa.

Ruimte maken voor echte behoeften 

Het leven kan soms hectisch zijn: volle agenda’s, verwachtingen van alle kanten en weinig ruimte voor je eigen behoeften. Wat mensen écht nodig hebben, is tijd en aandacht voor dat wat belangrijk is. En bij Landal is het aanbod om precies dat te doen, eindeloos.

‘You Need This’ benadrukt dat iedereen af en toe op pauze moet drukken. De campagne laat herkenbare momenten zien die mensen eraan herinneren om ruimte te maken voor wat ze écht nodig hebben. Landal begrijpt die menselijke behoeften en is – met de diversiteit aan type huizen, resorts en bestemmingen – de ideale host voor een holiday break in de natuur.

De campagne 

De campagne wordt uitgerold via digitale kanalen, televisie, bioscoop, social media en reclame op straat, en zal zichtbaar zijn via de eigen communicatiekanalen van Landal. 

“Voor het eerst komt ons nieuwe merk tot leven in consumentencommunicatie. De nieuwe merkidentiteit vangt precies wat wij onze gasten bieden en deze campagne laat zien waarom dat ertoe doet. ‘You Need This’ nodigt mensen uit om bewust op pauze te drukken en tijd te maken voor wat echt belangrijk is.” zegt Monique Gerner, Senior Marketing Director van Landal 

Meer informatie: landal.com/grootschalige-campagne

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *