Op dinsdag 14 mei vindt in RAI Amsterdam voor de derde keer de Holland Hospitality Outlook plaats. Een programma waarin vijf toonaangevende toeristische marktpartijen de aanwezigen in één middag bijpraten. Over zowel de huidige stand van zaken in- als de economische verwachtingen voor de Nederlandse Gastvrijheidbranche en daaraan verbonden Retail.
In één middag weer helemaal ‘up to date’ met onder andere presentaties van:
- – NBTC Holland Marketing – Jos Vranken (Algemeen Directeur)
- – Amsterdam Airport Schiphol – Jacques Hoendervangers (Director Commercial Services & Media)
- – Global Blue Holland – Marja van Reijn (Regional Manager Benelux)
- – Koninklijke Horeca Nederland – Lieke Vogels (Director)
- – VVV Nederland – Sarel Tempelman (Belangenbehartiger)
Aan bod komen onder andere.:
- – De (laatste) feiten en inzichten m.b.t. de economische ontwikkelingen in de Nederlandse Gastvrijheidbranche
- – De verwachte economische impact hiervan op o.a. het Toerisme en de Retail in Nederland
- – Praktische strategieën, tips en innovatieve ideeën van ‘kopstukken’ uit de Toeristische- & Retail branche
en daarmee antwoord op essentiële vragen als:
- – Met welke ontwikkelingen moet ik rekening houden i.v.m. mijn toekomstige strategie, sales & marketingplannen?
- – Wat kunnen de Toeristische- en Retail branche van elkaar leren?
Voor wie?
Het programma is bedoeld voor iedere professional die
- – (in)direct verantwoordelijk is voor het commercieel succes van zijn Toeristische- en/of Retail organisatie
- – in één middag weer op de hoogte wil zijn van de laatste inzichten en (verwachte) ontwikkelingen
- – op zoek is naar innovatieve ideeën en nieuwe commerciële kansen
Meer informatie: Holland Hospitality Outlook 2013