Drie genomineerden voor de Citymarketing Innovatie Award 2014

Drie organisaties zijn genomineerd voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2014. Dat heeft Netwerk Citymarketing vandaag bekend gemaakt. De prestigieuze prijs voor innovatieve projecten op het gebied van citymarketing wordt uitgereikt tijdens de Dag van de Citymarketing op donderdag 23 januari 2014 in Media Plaza Jaarbeurs Utrecht.

Uit circa twintig inzendingen afkomstig uit het hele land zijn er drie genomineerd voor de finale.

Het gaat om:

  • Het Bergse Ideeën Lab van Aangenaam Bergen op Zoom,
  • Utrecht Gastvrij 3.0 van Toerisme Utrecht en
  • World Food Center een initiatief van zeven partners binnen de Regio FoodValley (Ede-Wageningen).

Een vakjury, bestaande uit voorzitter Ton Rombouts (burgemeester ’s-Hertogenbosch), Robert Govers (wetenschapper en auteur Space Branding), Eric Braun (Erasmus Universiteit), Ward Rennen (directeur Stichting Utrechts Museumkwartier), Martin Boisen (Rijksuniversiteit Groningen en medeoprichter International Place Branding Advisory Panel) en Gaston Crolla (voorzitter Netwerk Citymarketing Nederland) kiest uit de drie genomineerde inzendingen uiteindelijk de winnende inzending en beloont deze met een unieke zilveren award.

Meer informatie: www.netwerkcitymarketing.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *