Deze maand in vakbladen: Recreactie en Horeca Nederland

In Recreactie van RECRON deze maand aandacht voor het belang van een goede website en het boekingsplatform ElkePlek.nl. In het magazine van Koninklijke Horeca Nederland informatie over ‘de kracht van het huiskamergevoel’ en de gevolgen van de nieuwe kabinetsplannen voor 2015.

In Recreactie deze maand:

  • Onder de aandacht: kort nieuws uit de brancherecreactie klein
  • Coverstory: internetmarketing van groepsaccommodaties
    Steeds meer groepsaccommodaties sluiten zich aan bij Elke Plek, een boekingsplatform dat ontstaan is uit de gedachte ‘samen staan we sterk’.
  • Gastvrij & Innovatief: het RECRON-congres tijdens de EAS
  • Vakinfo: Sta Zeker en Veilig
  • Vernieuwend bedrijf in beeld: Natuurpoort Nederheide stimuleert natuurlijke recreatie
  • De Bezieling: Vakantiepark De Barkhoorn biedt ‘een stukje Drente in Groningen’
  • Kennis delen: Eneco ondersteunt bedrijven bij duurzaam ondernemen
  • Trends: goede website biedt beleving en betrokkenheid
    De website is een klantgericht communicatiekanaal geworden en eist permanente aandacht. De laatste trends en onmisbare aspecten worden weergegeven.
  • Actief voor RECRON: Bij Frank Verkoijen staan de RECRON-leden centraal
  • Productnieuws: een overzicht van de laatste innovaties

Onderwerpen die in Horeca Nederland aan bod komen zijn:

  • Drank en Horecawet: Hoe staat het ervoor?horeca nederland klein
    De eerste tien maanden met de nieuwe leeftijdsgrens voor alcohol zitten erop. Hoe staan de zaken ervoor en wat zijn de ervaringen van horecaondernemers in de praktijk?
  • Prinsjesdag 2014. Wat verandert er voor de horeca?
  • Bent u er al klaar voor? Vanaf 13 december moet u informatie geven over allergenen
  • Trend: huiskamergevoel. Gasten binden met beleving en authenticiteit
    Gasten willen meer dan ‘gewoon’ een kopje koffie of een lekkere biefstuk. Ze willen echtheid en beleving. Ondernemers hebben een goed, gefinetuned concept nodig om gasten aan zich te binden.
  • Strategiesessie KHN
  • Trend: minder zout
  • Seizoensupdate: Hoe was de zomer?
  • Laten We Welzijn met Erasmus Paviljoen Rotterdam
  • Couleur Locale: exploitatievergunning Groningen

Voor meer informatie of het opvragen van een proefexemplaar:

www.recron.nl/recreactie
www.khn.nl/publicaties (online editie van het brancheblad)

Eén reactie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *