Sunil geeft een Landal bungalow weg

Nederland is nog steeds het favoriete vakantieland van Nederlanders. Vorig jaar gingen Nederlanders bij elkaar zo’n 17,7 miljoen keer op vakantie in eigen land. Een bungalow is daarbij het favoriete verblijf. Dat blijkt uit gegevens van Lekker weg in eigen Land van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen.  Vanaf vandaag kunnen Nederlanders meedoen met een wedstrijd om zo’n vakantiehuis in eigen land te winnen. Diegene die de meest originele naam voor de bungalow bedenkt, krijgt een vakantiehuis naar keuze voor de rest van zijn leven. 

Voordelen vakantie in eigen land
Er zijn diverse voordelen aan vakantie in eigen land. “Je hoeft bijvoorbeeld niet ver te reizen, wat tijdsbesparing oplevert . De nabijheid zorgt ook voor minder CO2 uitstoot, iets dat steeds meer mensen belangrijk vinden”, aldus Jurgen Hillaert van Veluws Bureau van Toerisme. “Wat mensen ook fijn vinden is dat ze hun eigen taal kunnen blijven spreken. Daarnaast heeft Nederland heel veel onontdekte plekjes en de grootste attractiedichtheid ter wereld!”

Een eigen vakantiehuis voor heel je leven
Wasmiddelenmerk Sunil schrijft de actie uit, waarbij iedereen een naam kan verzinnen voor een vakantiehuis. Degene met de origineelste inzending wordt eigenaar van een heus Landal GreenParks vakantiehuis  naar keuze ter waarde van maar liefst € 100.000,-. Jasper Spaargaren, brand manager Sunil, vertelt: “Sunil staat dicht bij de natuur. Dat komt terug in onze geuren en de uitstraling van de verpakkingen, maar ook in het feit dat we het milieu zo min mogelijk belasten. De link naar Landal GreenParks was snel gemaakt. Met zo’n eigen vakantiehuis kun je altijd terug naar de natuur, je hele leven lang!”

De actie is een vervolg op een succesvolle gelijksoortige campagne uit 1953. Toen gaf een bekend wasmiddel een huis weg in ruil voor de beste slogan. Maar liefst  1 miljoen Nederlanders deden toen een poging. Hiermee werd de campagne, met een deelname van 1 op de 10 Nederlanders, een van de succesvolste in de Nederlandse geschiedenis. Wasmiddelenmerk Sunil laat deze roemruchte campagne herleven en voegt er het element vakantie aan toe. Op www.sunil.nl kan iedereen een poging doen om het vakantiehuis in de wacht te slepen.

Eén reactie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *