Reclamecampagne Center Parcs onderscheiden op Eurobest festival

Center Parcs heeft dit weekend op het Eurobest European Advertising Festival in Lissabon een Bronze Eurobest Award in de wacht gesleept. Tijdens dit jaarlijks terugkerende evenement, de ‘Champions League’ op het gebied van reclameprijzen, werden uit bijna 5000 inzendingen de beste Europese campagnes op diverse vakgebieden gekozen.

De internationale jury heeft in de categorie ‘Film Craft’ de commercial ‘Neighbour’ van Center Parcs, ontwikkeld door het bureau Duval Guillaume, onderscheiden met een plaats in de top 3. Center Parcs’ keuze om hun aanbod op een onderscheidende manier te positioneren wordt zo duidelijk beloond. De bekroonde reclame van Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties verkeert in goed gezelschap van internationale bedrijven zoals Cartier en Nike.

Body language
De boodschap achter de ‘Neighbour’ campagne, waar de body language van de buurman wel heel duidelijk naar voren komt, is dat gasten alleen bij Center Parcs kunnen profiteren van 9 meter brede ramen en toch 100% privacy hebben. Dit om maximaal te genieten van de natuur en van elkaar. De ‘Neighbour’ reclame maakt, net als de ‘Farmer’ reclame, die ook op de shortlist van Eurobest stond, deel uit van een brede multimedia campagne van Center Parcs om de 29 verschillen die écht het verschil maken te communiceren naar hun huidige en toekomstige gasten.

Credits
Geoffrey Hantson/ Katrien Bottez – Executive Creative Director Duval Guillaume
Paul Geraeds – Marketing Director Center Parcs Europe
Andres Neira De Back – Marketing Manager Center Parcs België, Nederland en Duitsland
Regie: Lionel Goldstein
Muziek: Broken Glass Heroes/ Delphonic

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *