Nieuwe aanpak voor de Vakantiebeurs

De Vakantiebeurs in Utrecht kiest in 2015 voor nieuwe aanpak, waarin beleving centraal staat. De bezoeker wordt meegenomen in verschillende themawerelden en er worden diverse activiteiten georganiseerd waar de bezoeker actief aan kan deelnemen.

ook Camping by night keert weer terug
Camping by night keert weer terug

Ook de vakdagen worden anders ingericht. Netwerken, kennis opdoen en zaken doen blijven daarin wel centraal staan. Nieuw is de ‘matchmaking tool’ waardoor mensen en bedrijven elkaar sneller kunnen vinden. De vakantiebeurs zal ook gedurende het jaar ontmoetings- en kennismomenten voor professionals organiseren.

Bekijk de plannen + drie commercials in het onderstaande filmpje.

Meer informatie: www.vakantiebeurs.nl

Eén reactie

  1. Het valt me op dat er in de deelnemerslijst weinig Nederlands gerelateerde bedrijven/organisaties meedoen.
    Wen dat er bijna geen musea, pretparken, dierentuinen en andere dag attracties deelnemen. Terwijl men nog steeds het meest in Nederland op vakantie gaat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *