Landal klantvriendelijkste bedrijf in leisure-sector

Landal GreenParks is dit jaar op de vierde plaats van ‘Klantvriendelijkste bedrijven van Nederland’ geëindigd. Daarmee heeft het bedrijf niet alleen voor het vierde jaar een top-5 notering te pakken, maar is bovendien voor het vierde jaar op rij uitgeroepen tot branchewinnaar in de categorie Leisure. In deze categorie bezetten ANWB en KLM de tweede en derde plaats. In de top 20 is Landal nog steeds het enige bedrijf uit de Hospitalitybranche. Plus Supermarkten werd dit jaar uitgeroepen tot overall winnaar.

“Het wordt elk jaar spannender. Klantvriendelijkheid staat immers bij steeds meer bedrijven hoog op de agenda. Het extra criterium ‘oprechte betrokkenheid’ dat de jury dit jaar invoerde, past helemaal bij ons en heeft zeker bijgedragen aan onze top-notering,” aldus Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks, die de onderscheiding in ontvangst nam. “We zijn er trots op voor het vierde jaar de Leisurebranche aan te voeren. Opnieuw een waardering van de gast voor de gastvriendelijkheid van onze 2.500 medewerkers.”

De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland werd dit jaar voor de zevende keer gehouden. Aan de verkiezing gaat een representatief online onderzoek vooraf onder 2500 Nederlandse consumenten. De respondenten zijn willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van MarketResponse. Zij konden in de vragenlijst aangeven hoe zij de klantvriendelijkheid van bedrijven waar zij klant zijn beoordeelden op zes klantvriendelijkheidscriteria. Het onderzoek resulteert in een shortlist van 10 klantvriendelijke bedrijven. Op basis van deze shortlist bepaalde een consumentenjury wie zich voor een jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland mag noemen.

Meer informatie:
www.landal.nl
www.klantvriendelijkstebedrijf.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *