EuroParcs lanceert ‘SecretParcs'”: vakantie met onbekende locatie

Vakantieparkenaanbieder EuroParcs lanceert een nieuw concept, ‘Secret Parcs’, voor de vakantieganger die zich graag laat verrassen of niet kan kiezen uit het aanbod van meer dan vijftig vakantieparken. Vanaf 5 juni is het mogelijk om Secret Parcs te boeken op de EuroParcs website en telefonisch via het EuroParcs Klanten Contact Center.

Bij Secret Parcs kiest EuroParcs de bestemming en het vakantiepark, en komt de vakantieganger er kort voor aankomst achter wat deze bestemming is. De bestemming zal één van de parken in Nederland of België zijn. In de aanloop naar het verblijf bij EuroParcs ontvangt de boeker al hints naar de bestemming, zodat de voorpret al meteen begint. Voor wie zich wil laten verrassen maar toch een voorkeur heeft voor een thema, zoals een vakantiepark dichtbij een stad, in de natuur, een familiepark of aan het water, kan tegen een toeslag van tien euro een voorkeur hiervoor aangeven.

Director Rental Sales Martin de Boer zegt: “Voor een zeer scherp tarief kunnen gasten op een unieke manier kennismaken met EuroParcs of nieuwe parken ontdekken. Secret Parcs is dan ook een geweldige aanvulling op ons aanbod van vakantieparken.” Secret Parcs biedt 2-, 4- en 6-persoons vakantiewoningen.

Over EuroParcs

EuroParcs Group is een internationale onderneming met het hoofdkantoor in Amersfoort. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van vakantieparken, de verkoop van vakantiewoningen aan particulieren en zakelijke beleggers en de verhuur ervan gedurende het hele jaar. EuroParcs biedt een scala aan vakantieparken op geliefde locaties in meerdere Europese landen. Het bedrijf wil originele, vernieuwende vakantieparken en concepten aanbieden voor alle doelgroepen en werkt aan het realiseren van internationale ambities. Inmiddels maken zo’n 60 parken in Nederland, Duitsland, België, Luxemburg en Oostenrijk deel uit van de EuroParcs Group.

Eén reactie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *