Consumenten vertrouwen steeds meer op aanbevelingen van mensen die een product écht kennen. Suncamp speelt hier met het Guru-concept op in. Bij 200 van de 300 Suncamp-campings kunnen bezoekers nu 24 uur per dag live chatten met een CampingGuru; iemand die de camping goed kent.
Op CampingGuru kunnen potentiële boekers praktische vragen stellen die voor iemands individuele situatie van belang zijn, zoals bijvoorbeeld: “Komen er veel landgenoten op de camping?” of “Moet je ver lopen van de accommodatie naar het zwembad?”
Campingkennis van ACSI
Het succes van dit concept bestaat uit een aantal factoren. De hoeveelheid campingkennis is er daar een van. Suncamp is namelijk onderdeel van campingspecialist ACSI en in heel Europa is er geen organisatie te vinden met zoveel campingkennis in huis. De ACSI-medewerkers, inspecteurs, reisleiders en SunLodge-beheerders zijn dagelijks bezig met kamperen en kennen veel campings op hun duimpje. Ook de snelheid is belangrijk. Er zijn verschillende Guru’s per camping en samen weten zij vrijwel alle vragen te beantwoorden. De kampeerder vraagt en de CampingGuru antwoordt doorgaans binnen een paar minuten.
Verdien je ijsjes terug
Iedereen kan CampingGuru worden. Ook kampeerders die een camping meerdere keren bezocht hebben, kunnen zich aanmelden bij Suncamp. En CampingGuru ben je niet voor niks. Voor ieder gegeven antwoord ontvangt een CampingGuru twee euro. Zo help je niet alleen andere kampeerders op weg, je verdient ook je vakantie-ijsjes snel terug!
Meer informatie: suncamp.nl/guru.