En weer een nieuwe reisveilingwebsite… Travelshopping.nl

Het nieuws over reisveilingwebsites volgt elkaar razendsnel op. Werd afgelopen donderdag de website www.vakantieveiligen.nl nog verkozen tot beste website in de categorie Vrije Tijd; gisteren maakte de grootse Duitse internetveilingwebsite bekend dat ze met de website Topreisveiling.nl mee willen snoepen van de Nederlandse markt; en vandaag deelt Travelshopping.nl haar ambities om in de maand  november al 250.000 bezoekers naar de website te trekken.

Het Nijlpaard is de mascotte van Travelshopping

De nieuwe reiswebsite Travelshopping.nl gaat vandaag van start met het veilen van vakantiearrangementen. Door slim in te kopen bij reisaanbieders, kunnen zij een aantrekkelijk geprijsd en zeer divers reisaanbod bieden. Met exclusieve dagaanbiedingen op maat onderscheidt Travelshopping.nl zich van de bestaande aanbieders. Doel is een plek claimen in de top 3 van Nederlandse websites op het gebied van dagaanbiedingen en veilingsites. De eerste mijlpaal is het behalen van 250.000 unieke bezoekers in november, begin 2012 worden de online diensten uitgebreid met ondersteuning via mobile en tablet. Het creatieve brein achter de site is marketingconceptontwikkelaar Greau.

Alle markten thuis
Vliegreizen, autovakanties en stedentrips, maar ook hotel- en wellness arrangementen – Travelshopping.nl is van alle markten thuis. Iedereen die een profiel aanmaakt op de site ontvangt de exclusieve dagaanbiedingen op de portal, mobile, tablet of per email en kan meebieden op de reisveiling. Travelshopping.nl stelt vijf keer per week een exclusieve dagaanbieding samen die door middel van data-analyse bij de juiste consument terecht komt. “Veel van onze concurrenten schieten nog steeds met hagel in plaats van met scherp en wij willen ons hierin onderscheiden”, aldus Managing Director Ronald van Dam.

Strategisch verkoopkanaal
Greau, het creatieve brein achter Travelshopping.nl, wil consumenten en aanbieders direct met elkaar in contact brengen. “Voor alles wat we doen zijn de toetsingscriteria genot, gewin en gemak. Met Travelshopping.nl willen we een strategisch verkoopkanaal creëren dat goed is voor zowel de reisbranche als de boeker. De verwachtingen zijn hooggespannen; we willen binnen het jaar bij de Nederlandse top horen”, aldus van Dam.

Meer informatie: www.travelshopping.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *