Kamperen is nog altijd bijzonder populair in Nederland. Maar die populariteit loopt wel terug. Heeft dat te maken met een verouderd productaanbod? Of met een veranderende markt? Tijdens een brainstormsessie op donderdag 15 augustus komen deskundigen uit diverse disciplines samen op Watersportcamping Heeg in Friesland, om te brainstormen over de kansen voor de kampeersector.
Tot nu toe hebben diverse professionele kampeerliefhebbers zich al aangemeld, die elk vanuit hun eigen achtergrond, willen meedenken:
- Gastvrouw Karin Veldhuizen, campingondernemer
- Wicher Meijer, directeur NHTV (toeristische opleiding)
- Gerhard Paul Wisgerhof, adjunct hoofdredacteur ANWB Kampeer en Caravan Kampioen
- Rene Boender, brand booster & brain agent (werkt o.a. voor Coca Cola)
- Petra Ellens, regiomanager brancheorganisatie RECRON
- Paul Weijers, RecreaCoach en docent TIO toeristisch onderwijs
- Bart Bronstring, @Kampeergek
- Frejo Blaauw, Nederlandse Kampeerauto Club
- Walter Jonker, initiator Pretwerk.nl, recreatief ondernemersnieuws
Er wordt o.a. gesproken over:
- – Welke doelgroepen zijn kansrijk?
- – Met welke maatschappelijke trends moet de kampeermarkt rekening houden?
- – Hoe creëer je belevenissen?
- – Is ‘glamping’ de toekomst van kamperen?
De brainstorm vindt plaats op een passende locatie: watersportcamping Heeg. Aanvang 16.00 uur.
Aanmelden is mogelijk via wch@watersportcampingheeg.nl
Eén reactie
Waarom vragen we die René Boender niet een keer alles maar dan ook alles uit de doeken te doen. Dan veert de branche op… echt. Weet ik uit ervaring…