Natuurmonumenten en de HEMA hebben de Telegraaf Publieksprijs 2011 gewonnen met hun assortiment aan materialen voor kinderen om de natuur te ontdekken. Bezoekers van telegraaf.nl konden hun stem uitbrengen op vijf sponsoracties die door een vakjury waren voorgedragen. De actie van Natuurmonumenten en de HEMA kreeg de meeste waardering.
Liefde op eerste gezicht
HEMA-manager Kirsten Roldaan: De samenwerking met Natuurmonumenten was liefde op het eerste gezicht.” Relatiemanager Conny Groot van Natuurmonumenten: “We hebben samengewerkt aan een gemeenschappelijk doel om meer kinderen de natuur in te krijgen. Dat vond ik heel bijzonder.”
25.000 euro
Met de prijs is een bedrag gemoeid van 25.000 euro aan mediabestedingen bij de Telegraaf Media Groep en een Samsung Galaxy Tab. De Telegraaf Publieksprijs is onderdeel van de SponsorRing, de jaarlijkse vakprijs voor de sponsorbranche. De feestelijke uitreiking had plaats donderdag 17 november in hotel Krasnapolsky te Amsterdam.
Bron: natuurmonumenten.nl