Online tool voor doelgroepanalyse multifunctionele landbouw

De Taskforce Multifunctionele Landbouw heeft in samenwerking met Motivaction een online tool ontwikkeld om te bepalen welke doelgroepen het best bij uw bedrijf  passen.  Na het invullen van een vragenlijst krijgt u een overzicht van de diverse doelgroepen.

SVR camping Wel Wait in Nieuwe Pekela

De verschillende typen die door Motivaction worden onderscheiden zijn:

 

Bewuste consumenten:

  • Nieuw Idealistisch
  • Kritisch Genieten
  • Natuur & Kosmos
  • Werelds Genieten

Carrière consumenten:

  • Veeleisend Genieten

Levensgenietende consumenten:

  • Luxe Genieten
  • Bourgondisch

Gewone consumenten:

  • Conservatief
  • Pienter
  • Bozerig

Voor elk van de doelgroepen worden aanbevelingen gegeven, waarmee u ze als klant het best kunt benaderen.

Welke doelgroep past het best bij u?

Zoek het zelf uit op: www.multifunctionelelandbouw.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *