Hotels, grote campings en bungalowparken worden al sinds enkele jaren kritisch beoordeeld via verschillende recensie-websites. Op de website bijteun.nl kunnen gasten ook hun mening geven over de kleinschalige plattelandsrecreatie. BijTeun: “Wij spelen hiermee in op de behoefte van consumenten aan ervaringen van anderen en dit initiatief draagt bij aan de verdere professionalisering van de sector.”

Consument laat zich leiden door beoordelingen
Consumenten hechten veel waarde aan de ervaringen van anderen en worden als zeer betrouwbaar ervaren. De consument laat zich leiden door beoordelingen en deze spelen een belangrijke rol bij de oriëntatie naar een accommodatie.
Beoordelingen dragen bij aan de verdere professionalisering van de sector
Ook roept bijTeun haar aangesloten ondernemers op om hun gasten te vragen op bijTeun een beoordeling te plaatsen. Het actief uitnodigen van gasten om een beoordeling achter te laten zorgt ervoor dat nieuwe bezoekers een beter en completer beeld krijgen wat een gast kan verwachten bij een bezoek aan een van de aanbieders. “Beoordelingen van gasten zijn belangrijke informatie en dus kwaliteitsprikkels voor de ondernemers en dragen zo sterk bij aan de verdere professionalisering van de sector”, aldus Bob Westerink directeur bijTeun.nl.
Meer informatie: www.bijteun.nl
Teun wijst de consument de weg naar de leukste adresjes op het platteland. De website toont het aanbod van ruim tweeduizend aanbieders en is daarmee de grootste gespecialiseerde aanbieder van recreatie op het Nederlandse platteland!