De samenwerkende dagattracties van ToerNed willen niet langer afhankelijk zijn van kortingswebsites zoals Groupon, VakantieVeilingen, TicketVeiling en vele andere tussenpersonen. Dankzij de invoering van de FamilyCard van Het Leukste Dagje Uit, kunnen de bezoekers van de ruim 30 aangesloten bedrijven mooie kortingen en leuke extraatjes verwachten. Doordat de recreatiebedrijven veel minder kosten hebben aan de promotiecampagne en provisie, kunnen ze meer doen voor hun gasten.
De ToerNed-bedrijven hebben op hun algemene ledenvergadering besloten om bij de start van het vakantieseizoen de eerste 10.000 kaarten als een lucratief cadeau weg te geven. Wie later zo’n FamilyCard wilt bemachtigen kan dat tegen een registratie vergoeding van € 2,50 aan de kassa’s van de ToerNed leden of via de website’s www.hetleukstedagjeuit.nl Bestellen van deze voordeelkaart via de website kan ook voor € 5,00 (inclusief verzend- en administratiekosten.)
Op de FamilyCard worden het hele jaar steeds nieuwe acties aangeboden door o.a. attractieparken, rondvaartschepen,dierenparken en combi’s met meerdere locaties w.o. musea – campings- bungalowparken – restaurant ketens – retail en groot winkelbedrijf. Een projectteam van ondernemers, die net zijn geslaagd voor de cursus Best Marketeer, gaan de acties coördineren en bedrijven adviseren over campagnes en arrangementen.
De FamilyCard – van Het Leukste Dagje Uit is een initiatief van Pleisureworld/SLIMMadvies i.s.m. M-com. Na de introductie van de FamilyCard volgen de MemberCard en de DiscoveryCard. Nu al is er veel belangstelling uit de markt voor dit nieuwe platform Het Leukste Dagje Uit. Het bijzondere aan de kaart is, dat deze niet alleen geldig is als entreebewijs, maar ook in de restaurants op het park. Je geeft daarmee pas écht een compleet ‘dagje uit’ weg.
Over ToerNed
ToerNed is de grootste vereniging voor ondernemers in dagrecreatie. De vereniging werd opgericht in 1970 en is daarmee één van de oudste marketingorganisaties in de recreatiesector. Er zijn ruim 30 bedrijven bij aangesloten, variërend van attractieparken, dierentuinen, rondvaartbedrijven, en dit jaar ook De Floriade. De verwachting is dat door deze unieke ontwikkelingen van het platform Het Leukste DagjeUit waarin de ondernemers het zelf voor het zeggen hebben nieuwe “leden” zullen aansluiten. ToerNed gaat een samenwerking aan voor twee jaar en alles is inbegrepen bij de contributie van de vereniging.
Meer informatie op: www.toerned.nl
Dit product neemt deel aan de #noviteitenaward2012