Onder de naam ‘Help ik zit aan een route’ wordt ingegaan op de kansen voor ondernemers en samenwerkingsverbanden van routestructuren. Dit symposium is onderdeel van vakbeurs ‘Het Leukste Dagje Uit’, dat op 3 maart plaatsvindt in Gorinchem
Waarom routes?
De recreant herkent in de route zijn ‘leuke dagje uit’. Deze beleving wordt mogelijk gemaakt door diverse partijen die elk een onderdeel van het uitje verzorgen. Al deze organisaties hebben dus belang bij een bijzondere route met een goede naamsbekendheid; de camping als overnachtingsplek; het museum als attractie en de uitspanning voor een lekkere lunch. Ook de overheid en streekpromotie spelen daarin ook een belangrijke rol.
Deskundigen
De organisatie heeft een aantal deskundigen uitgenodigd die vanuit verschillende kanten de kansen van routes benaderen:
- Welkomstwoord door Kees van Wijk, directeur VVV Nederland
- Visie op route marketing door Richard de Bruin, directeur RBT Rivierenland
- Help! Hoe promoten we met elkaar onze route op smartphones en internet’ door Wouter Gijsbertsen, directeur Cliptoo
- Fiets innovaties en wandeltrends door Walter Nieuwendijk, salesdirector Dutch Bicycle Group
- Routes worden lifestyle – Op Pad door Vincent van der Meys, directeur ANWB Media
Inschrijven voor dit symposium, inclusief netwerklunch is mogelijk op de website van Pleisureworld
Meer informatie over Vakbeurs Het Leukste Dagje uit: www.hetleukstedagjeuit.nl