Supermarkt blij met campagne attractieparken

Supermarktketen C1000 laat in een persbericht weten dat zij zeer goede ervaringen hebben met de kortingsactie voor attracties. Het is voor attractieparken een effectief kanaal om nieuwe bezoekers aan te trekken.

c1000 attractiesActie leidt tot extra bezoek
Uit onderzoek van C1000 is gebleken dat ruim 80 procent van de mensen die een dagje uit hebben geboekt, deze actie aanleiding is om een keer een (extra) dagje uit te gaan. Door de actie is 70% vaker een dagje uit geweest en meer dan eenderde gaat door deze actie met meer personen een dagje uit dan dat zij normaal gesproken zouden doen.

Aan de actie van C10000 doen 40 dagjes uit mee. Van musea tot dierentuinen en attractieparken tot concerten. Tijdens de actieperiode ontvangen klanten bij besteding van elke € 10,- een Uitzegel. Klanten kunnen met een spaarkaart (5 Uitzegels) online tickets bestellen met € 5,-, € 10,- of € 15,- korting. De attractie bepaalt zelf op welk moment de verschillende kortingsbonnen geldig zijn.

Campagne organisatie
De campagne wordt georganiseerd door marketingbureau Link. Zij maken o.a. de afspraken met de attracties. Voor de boekingen wordt samengewerkt met Mr Ticket.

Attracties die meer willen weten over de mogelijkheden en voorwaarden kunnen contact opnemen met Sanne van Rossum: sanne@link.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *