Moederbedrijf Walibi en Hellendoorn start Europees entertainmentmerk

Het merk Walibi, dat sinds 2006 deel uitmaakt van de Franse organisatie Compagnie des Alpes, begint vandaag aan een nieuw hoofdstuk in haar reeds 35 jaar lange ervaring als grote speler in de recreatiebranche in Europa. Tijdens een persbijeenkomst in Brussel is een nieuw Europees entertainmentmerk gelanceerd, waarin muziek de hoofdrol speelt. Deze muzikale fantasiewereld is gericht op 8- tot 12-jarigen. Met deze lancering vergroot Walibi haar groeipotentieel en versterkt het de expansiecapaciteit.

“Walibi begint vandaag aan een nieuwe, ambitieuze en boeiende reis,” aldus Serge Naïm, Adjunct Algemeen Directeur & Directeur Marketing, Ontwikkeling en Producten van Compagnie des Alpes. “Tot 2012 zullen wij 15 miljoen euro investeren om het merk Walibi verder te ontwikkelen en ervoor te zorgen dat de parken in de toekomst evolueren en dat er nieuwe ontwikkelingskansen worden gecreëerd.”


De nieuwe Walibi-wereld is het resultaat van een project dat drie jaar geleden is gestart, om het merk Walibi te moderniseren en haar horizon te verruimen tot buiten de attractieparken. De nieuwe karakters, gemaakt door vooraanstaande, illustratoren, cineasten, beeldhouwers en kostuummakers hebben de beroemde kangoeroe Walibi een modernere look aangemeten.

Lees het hele artikel op www.rides.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *