De Midzomernachtduik (21 juni) wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd door het blad ZwembadBranche. Voor recreatiebedrijven is het een uitgelezen kans om door middel van een evenement nieuwe doelgroepen aan te trekken. Voor de vaste gasten is de Midzomernachtduik een evenement dat de band met het zwembad kan versterken. Aan de Midzomernachtduik kunnen alle zwembaden deelnemen; dus ook recreatiebaden op campings en bungalowparken en overdekte accommodaties. Door op één moment alle krachten te bundelen, wordt het zwemmen in Nederland in één keer op een positieve manier extra onder de aandacht gebracht.
Flexibele invulling
Midzomernachtduik is een landelijk evenement, maar iedere accommodatie kan het programma naar eigen wens invullen. Misschien wilt u wel een wedstrijd Bommetje organiseren of een waterpolo wedstrijd met een BBQ en een waterdisco onder begeleiding van de plaatselijk bekende DJ. Of misschien geven jullie een demonstratie Aqua Zumba om alvast in tropische sferen te komen. Alles is mogelijk, elke activiteit die het bad meer onder de aandacht brengt bij uw bezoekers maakt onderdeel uit van de Midzomernachtduik. In de groep op LinkedIn is een nieuwe discussie gestart, waar met elkaar ideeën kunnen worden uitgewisseld.
Ondersteuning publiciteit
Door aan te haken bij de Midzomernachtduik kun je gebruik maken van de centraal georganiseerde promotiecampagne. De organisatie ondersteunt de deelnemers o.a. met flyers en persberichten. De landelijke aandacht voor het evenement wordt ook centraal georganiseerd.
Meer informatie: www.zwembadbranche.nl/midzomernachtduik