Holland Beurs in zee met meerdere mediapartners

In 2012 krijgt het recreatie- en toerismeseizoen een officiële opening met de Holland BeursDoor samenwerking met o.a. De Weekkrant, RTV Noord-Holand, Radiostation 100% NL en anderen, is de beurs verzekerd van een bijzonder groot mediabereik. Na de beursperiode, van 29 maart tot en met 1 april, weet elke bezoeker ‘wat te doen’ in het nieuwe ‘Er-op-Uit Seizoen’.

Wat te doen in het er-op-uit seizoen

Unieke mediamix
De promotie van Holland Beurs gebeurt aan de hand van een gedegen mediamix. Uitgangspunt hierbij is dat het evenement bij iedere Nederlander op de deurmat komt en dat daarnaast gericht specifieke doelgroepen worden aangesproken. Het mediapakket omvat een totale waarde van ruim een half miljoen euro en bereikt meer dan 10 miljoen huishoudens. Vanzelfsprekend kunnen exposanten volop mee profiteren van deze grootse mediacampagne in het vroege voorjaar.

Landelijke Huis aan Huis media
Via De Weekkrant wordt Holland Beurs landelijk bij ongeveer tien miljoen huishoudens onder de aandacht gebracht. Daarnaast wordt een speciaal katern van vier pagina’s over het evenement en ‘Er-op-Uit’ in Nederland verspreid onder ruim twee en een half miljoen huishoudens.

Radio & TV
Met 100% NL geeft Holland Beurs op een sterke manier invulling aan het Nederlandse thema. Deze snelst groeiende radiozender van Nederland bereikt per week bijna twee miljoen verschillende luisteraars. Zowel vooruitlopend als tijdens het evenement ondersteunt 100% NL het evenement met radiospotjes en live entertainment.

Door het karakter van Regionale Omroepen, passen zij goed bij Holland Beurs. Zij weten een zeer grote en juiste doelgroep te bereiken. Vanuit hun aangrenzende consumentenbereik passen RTV Utrecht, RTV Noord-Holland en RTV West optimaal bij Holland Beurs. Samen bereiken zij met de mediacampagne voor het evenement ruim anderhalf miljoen huishoudens.

Holland Beurs is het grootste publieksevenement en media spektakel over ‘Er-op-Uit’ in Nederland
Vier dagen lang staat ‘Er-op-Uit’ in Nederland centraal op het evenement en in de media. Het beursconcept is specifiek ontwikkeld als platform voor Nederland promotie met als doel binnenlandse recreatie en toerisme te stimuleren. De locatie, het tijdstip en de evenementopzet zijn zorgvuldig bepaald om het evenement zijn unieke waarde mee te geven.

Ontdek meer op www.hollandbeurs.nl

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *