Esports en gaming; snelgroeiende tijdsbesteding van nieuwe generatie

Esports & gaming is een van dé manieren om de komende jaren in contact te komen met een jonge, dynamische en digitale generatie. Een content categorie die zich razendsnel ontwikkelt en steeds zichtbaarder wordt in samenleving. Van WK’s in volle stadions, tot toernooitjes bij de lokale vereniging: je kunt er niet meer omheen!

Daarmee wordt het meer en meer een onderwerp op de strategische marketingagenda. Want hoe ga jij zorgen dat je in beeld komt? En, hoe ga jij deze doelgroep leren kennen en zorg je ervoor dat je relevant voor ze bent?

In Ahoy Rotterdam komen op 18 oktober 25 experts en 500 deelnemers samen om antwoorden te geven en te vinden op deze vragen. A-merken als Ziggo, Disneyland en F1 vertellen hoe hun inspelen op deze ontwikkeling, Gemeente Rotterdam vertelt over het strategische belang voor de stad en in round-tables kun je in gesprek met experts over hoe om te gaan met deze uitdaging.

Meer informatie: www.esportsx.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *