Efteling zet Repudo-app in voor verjaardagscampagne

Voor de mobiele telefoon worden steeds meer applicaties ontwikkeld. Onlangs maakte De Efteling met succes gebruik van een Layar App; Feetje en de kluis. Nu volgt een campagne waarbij gebruik gemaakt wordt van Repudo; een programmaatje waarmee De Efteling digitale kadootjes verstopt in het hele land.

Droomvlucht
Via Repudo, een mobiele applicatie waarmee digitale objecten door één specifieke of juist alle Repudo gebruikers in de fysieke wereld opgepikt kunnen worden, worden honderden kado’s door heel Nederland gedropt. Naast digitale ‘pakketjes’ die recht geven op bijvoorbeeld toegangskaarten voor de Efteling en verschillende merchandise artikelen worden uiteraard ook kaarten voor de nieuwe musical Droomvlucht van Efteling Theaterproducties en Joop van de Ende Theaterproducties door heel Nederland ‘gedropt’.

Efteling trakteert
Volgens directeur Bart de Boer horen de Repudo kadootjes bij de 60 jarige Efteling (in 2012); wie jarig is trakteert. Onder de noemer ‘Maak een Droomvlucht naar de Efteling met Repudo’ dropt Bart de Boer via zijn twitteradres @drsbartdeboer onder vermelding van #60jrfans vanaf vandaag virtuele verrassingen in de fysieke wereld. Hiermee wordt een aanloop genomen naar het feestjaar 2012.

Meer informatie: www.efteling.com/repudo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *