Steeds meer attractieparken maken gebruik van de diensten van een franchiseformule in de horeca. De nieuwste speler in deze markt is SUBWAY die een vestiging in Slagharen opent.
Trend: parken kiezen voor merkformules
Vorig jaar werd een grootschalige samenwerking bekend gemaakt tussen De Efteling en LaPlace. LaPlace deed overigens al wat langer zaken met Duinrell. Koffieketens als Starbucks en Douwe Egberts zijn inmiddels ook in diverse parken geland.
Subway nieuwe speler in Nederlandse attractiesector
Attractie- & Vakantiepark Slagharen opent begin april 2019 in de Main Street een Subway restaurant. De nieuwe locatie heeft 48 zitplaatsen verdeeld over binnen en buiten.
Vers, voedzaam en huisgemaakt
Attractie- & Vakantiepark Slagharen breidt haar horeca-aanbod steeds verder uit en speelt door de samenwerking met Subway in op de huidige trends. Subway voorziet hierin met een voedzaam en vers assortiment sandwiches en salades. De Subwayformule staat bekend om haar vele keuzemogelijkheden, waarbij gasten zelf invloed hebben op de samenstelling en voedingswaarden.
Primeur
In Slagharen vindt dit voorjaar een primeur plaats met de opening van het eerste Subway restaurant in de attractie- & vakantiepark sector. Binnen de keten Parques Reunidos, waartoe Slagharen behoort, werkt SUBWAY ook samen met Movie Park Germany en Marineland Côte d’Azur.
Over Subway Restaurants
Subway Restaurants is wereldwijd de grootste organisatie in de Quick Service Industry met inmiddels ruim 44.000 vestigingen in 110 landen. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). Nederland telt momenteel ruim 200 Subway restaurants.
Meer informatie: www.subway.nl