Keukenhof heeft dit jaar met 1.175.000 bezoekers een nieuw record bereikt en is trots op de resultaten. Albron, sinds 2010 horecapartner van Keukenhof, kijkt ook terug op een druk én succesvol seizoen. Vooral Nederlandse gezinnen bezochten Keukenhof dit seizoen, maar ook bezoekers uit Amerika, Duitsland, China en Zuid-Oost Azie wisten het park te vinden.

“Op 15 vaste en 40 mobiele horecalocaties verwennen, verleiden en verrassen wij de bezoekers”, aldus Robert Visser, directeur Albron Leisure. “Gastvrijheid en mooie producten staan daarbij voorop. We zijn trots op het succes van dit prachtige en unieke lentepark en het feit dat wij het verlengstuk mogen zijn van het management van Keukenhof”.
Nieuwe horecaconcepten
Tijdens hun dagje genieten bezoekers van een typisch Hollandse snack als een broodje rookworst of verse haring. De hardlopers? In 8 weken tijd werden er onder andere bijna 300.000 koppen koffie geserveerd, 170.000 appelpunten, 150.000 flesjes water en 36.000 broodjes haring. Bezoekers konden hiervoor dit jaar voor het eerst terecht in De Kas, een nieuw, fris horecaconcept op maat waar men onder het genot van een kop koffie een prachtig uitzicht had op de bollenvelden. Daarnaast was het nieuwe ‘Frozen Yogurt’-concept een groot succes onder de –met name -internationale gasten. En Albron blijft ontwikkelen. Zo staat een nieuw entreegebouw in de planning, waar Albron o.a. een prachtig Grand Café en een To-Go-outlet zal openen. Concepten die Albron speciaal voor Keukenhof ontwikkelt en die naadloos aansluiten bij de wensen van bezoekers en opdrachtgever Keukenhof.
Meer informatie: www.albron.nl