Limburg blijft een toeristische topper. Zowel voor Nederlanders zelf, maar ook voor onze ooster- en zuiderburen. Dat blijkt uit onderzoek naar de bekendheid en het imago van toeristisch Limburg.
Europa Park, het op één na grootste themapark van Europa, heeft Jora Vision gevraagd een nieuwe spannende dark ride te ontwerpen. Jora Vision is gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van meeslepende ervaringen en attracties.
In 2019 en 2020 groeit het buitenlandse toerisme in de regio sterker dan in de grote steden, verwacht ABN AMRO. Dit jaar bedraagt deze stijging in de regio’s zes procent. Lokale festivals, musea en attractieparken kunnen hiervan...
De Keukenhof heeft haar status als internationale topattractie weer bewezen. In acht weken tijd bezochten 1,5 miljoen bezoekers uit 100 landen de bloementuin. Als we de bezoekersaantallen zouden doortrekken naar een jaaropening (x 6,5) dan zou de Keukenhof goed zijn...
CORPUS ‘Reis door de mens’ is werelds eerste educatieve attractie waar je een reis door het hele menselijk lichaam kan maken. CORPUS, gelegen in Leiden, gaat volgend jaar uitbreiden naar China!
De Plopsa Group voert vanaf heden een ‘sign-on bonus’ in voor alle vaste vacatures. Hiermee wil de groep potentiële werknemers overtuigen om voor Plopsa te kiezen door een bonus toe te kennen bij ondertekening van het contract....
Zoals bij de meeste recreatiebedrijven wel bekend is, dienen speeltoestellen periodiek gecontroleerd te worden. Doe je dat zelf?; besteedt je het uit? Of is het handig om voor een tussenvorm te kiezen?
Dankzij winnaar Duncan Laurence is Nederland gastland voor het Eurovisie Songfestival volgend jaar. “Voor ons land een unieke kans om het songfestival in te zetten voor de wereldwijde promotie van de minder bekende plekken van ons land,” aldus Jos Vranken,...
Vrijdag 17 mei opent Doloris aan de Spoorlaan in Tilburg na vier jaar ontwikkelen haar deuren. Het voormalige postkantoor is omgebouwd tot één van de meest ambitieuze nieuwe hotspots van de stad: een immense rooftopbar met een bijpassend surrealistisch kunstdoolhof...
Het Indiase bedrijf OYO heeft begin deze maand de @Leisure Group overgenomen voor een bedrag van 369,5 miljoen Euro. (bron Financial Times) Zelf was de @Leisure Group, o.a. bekend van de merken Belvilla, AanZee en VillaXL al langere tijd bezig...