Reisplannen veranderen

Dorianne Richelle van Facebook heeft hier onderzoek naar gedaan, en wat blijkt: 52% van de consument verandert de reisplannen na een bezoek op sociale media! Daar schrok ik best van! We hebben het hierbij over gemiddelden. Dus voor jouw of mijn doelgroep kunnen ‘deze plannen’ natuurlijk heel anders liggen.

reisplanWeet je bijvoorbeeld dat:

  •  42% van de verhalen op Facebook reisverhalen zijn?
  • 21,6 websites worden bekeken alvorens een (camping)vakantie te plannen.

Dat betekent nogal wat! Want hij die niet aanwezig is op de sociale media, die heeft geen idee wat er over hem of haar wordt verteld. En dat er wat van je wordt gevonden, dat is zeker! Je hebt dan ook geen kans om bij te sturen, een nuance aan te geven. En het verleiden is er dan zeker al niet meer bij!
Kortom; Kom met relevante content en probeer de websitebezoekers een goed beeld te geven van jouw organisatie. Dan ben je samen ook het meest in staat om een relatie op te bouwen, en de gast er wat van te laten vinden, namelijk:
DAT IS GAAF, DAAR WIL IK HEEN!
Je moet er toch niet aan denken dat ze voor plan B gaan kiezen als jij A bent?

Nu weet ik nog beter waarom ik mijn energie vooral stop in social media, trainingen en workshops, Het is de moeite waard!
Ben jij ook actief op social media? Of kan jij het beste nog steeds jou gasten verleiden met beurzen en gidsen?
Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *