RED online marketing opent Corona Dossier voor bedrijven in toerisme en recreatie

Hoe ga je als reis- en recreatiepartij om met de Corona crisis? Wat is het laatste nieuws voor travel-professionals en wat is nu wel of niet verstandig om te doen? In deze categorie deelt RED online het belangrijkste nieuws over het Corona virus en online strategie.

Verzamelde informatie op: #CoronaRecreatie

RED is al sinds half januari bezig met de gevolgen van de Coronacrisis voor de reissector. Directeur Roy Platje: “We bekeken per klant wat op dat moment van belang was, en wat zou kunnen gebeuren. Eerst de klanten met reizen in Azië, toen Italië nu Amerika en eigenlijk elke reis waar een vliegtuig bij komt kijken. Voor elk scenario hadden wij al een plan klaar, maar nu het zover is slaat het toch in als een bom.

Graag deel ik de stappen die wij zetten. Er zijn voor ons 2 paden van preventie. Ten eerste zorgen dat de kosten bij de klant onder controle blijven. Ten tweede het garanderen van onze dienstverlening.”

Meer informatie: RED Online Marketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *