De wereld om ons heen veranderd en diegene die wil overleven zal zich moeten aan gaan passen. Niet de slimste, niet de snelste zullen overleven, alleen die die zich hebben weten aan te passen, zullen overleven. Dat is de evolutiewet van Darwin.Hoe gaan wij dat doen in een sterk concurrerende markt binnen een wereld die bijna per dag lijkt te veranderen….
We zien dat vooral het gedrag van onze gast
Het koopgedrag is dus in de loop der jaren veranderd van kantooruren, naar begin van de avond uren naar nu tot echt net voor het slapen gaan. Het effect van het koopmoment per 24 uur hebben we nu bekeken. Maar ook de orientatie op het koopmoment, in ons geval de voorbereiding op de vakantie, is nu nog slechts 10,4 dagen. Onze doelgroep die veelal woont in midden Nederland, gaat zich dus de komende twee weken oriënteren. Al onze “kanalen” zullen dan vooral moeten “knallen”.
Ik hoef dus niet in paniek aan de prijsknop te gaan draaien, ik moet nu zorgen voor zoveel mogelijk bereik. Daarom vragen we de pers ook zoveel mogelijk om “ons” artikel in de maand juli te plaatsen. Eerder heeft veel minder effect.
Kijk, analyseer en pas je aan is het advies. Cor, we gaan ons best doen!
Hoe ga jij je aanpassen op het veranderende gast gedrag? ik ben benieuwd! Trouwens mocht je nog plannen hebben voor deze zomer, ik zou je graag op onze camping verwelkomen!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg