Dichter bij

Ik kende al de kok die in de supermarkt lekker met nieuwe producten staat te koken en dan kan je als consument ook proeven. Maar nu zag ik iets dat Richard Stomp echt noemt: “WOW!” Dus deed ik wat hij zei, ik nam een foto.

Ambacht van naaister, terug in de winkel
Ambacht van naaister, terug in de winkel

Richard geeft creativiteitstrainingen en ik moet je zeggen, zeker de moeite waard! Een van de dingen die ik van hem leerde was, neem telkens een foto als je iets echt WOW vindt. Onlangs liep ik door een warenhuis in Berlijn en wat zie ik daar; een modeontwerpster die een deel van de collectie ontwerpt voor dit warenhuis. Ze is gewoon aan het werk, midden tussen de artikelen die deze winkel normaal verkoopt. Je kan haar vragen stellen, tips horen en natuurlijk haar gewoon aan het werk zien. Een mooie manier om de consument dichter bij de maker van de producten te brengen.

Op de camping

DutchTub
DutchTub

Maar wat kan ik daarmee op onze camping? Hoe kan ik producten die op onze camping worden verkocht dichter bij onze gast brengen? Ons meest gefotografeerde “ding” is wel onze Dutchtub. Floris Schoonderbeek heeft deze ontworpen en is ook al eens op onze camping geweest. Maar eerlijk; dat is best alweer een tijdje geleden. We hebben ook nog een prachtig beeld bij de ingang van de camping staan, ontworpen door onze plaatselijke beeldend kunstenaar Gerrit Terpstra. Hoe leuk zou het zijn wanneer onze gasten hem hier aan het werk zouden zien. Kortom, deze wow momentjes zijn altijd weer goed voor een hoop nieuwe initiatieven voor je eigen camping of organisatie.

Ik ben benieuwd welke wow foto jij gaat maken en wat jij daarmee gaat doen. Laat je het me weten, wees welkom, de polletjes

Karin Veldhuizen, Watersportcamping Heeg.
www.facebook.com/campingheeg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *