Europese kampeerders hoeven binnenkort nooit meer de weg te vragen. Campingspecialist ACSI en TomTom, specialist in locatietechnologie, slaan de handen ineen.

Europese kampeerders hoeven binnenkort nooit meer de weg te vragen. Campingspecialist ACSI en TomTom, specialist in locatietechnologie, slaan de handen ineen.

TomTom technologie en de uitgebreide campingcontent van ACSI worden gecombineerd. Dat levert een nog betere kampeerervaring op, zowel voor, tijdens als na de vakantie.

De POI’s (Points Of Interest) van ACSI worden in het eerste kwartaal van 2020 geïntegreerd in het TomTom GO Camper-navigatiesysteem. Kampeerders herkennen de ACSI-campings direct aan het logo op de kaart en in de zoekresultaten. Een ander aspect van de samenwerking is de integratie van TomTom Maps in een aantal digitale producten van ACSI. Daarnaast worden de routes van ACSI toegevoegd aan TomTom RoadTrips. Zo wordt het voor kampeerders nog makkelijker om een reis te plannen.

‘De populariteit van kampeervakanties neemt enorm toe in Europa. Het assortiment producten en diensten dat ACSI biedt, is een echte meerwaarde voor onze kampeerders-community’, stelt Carole Picou-Katmann, Senior Director of Consumer Marketing & Product Experience bij TomTom.

Ramon van Reine, CEO van ACSI, vult aan: ‘We zijn erg enthousiast over onze samenwerking met TomTom. Voor ons is dit een geweldige kans om onze services voor kampeerders uit te breiden en onze digitale producten te versterken met TomTom Maps.’

ACSI en TomTom gaan de komende tijd nauw samenwerken om een zo goed mogelijk productaanbod voor camperaars en caravanners te ontwikkelen.

Meer informatie: www.acsi.eu