De Superhost app werd ontwikkeld door Danny Paerl, eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo. Hij ontwikkelde de app om de gastbeleving op zijn park te verbeteren en om tegelijkertijd met zijn team de volgende stap te kunnen zetten.

De Superhost app werd ontwikkeld door Danny Paerl, eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo. Hij ontwikkelde de app om de gastbeleving op zijn park te verbeteren en om tegelijkertijd met zijn team de volgende stap te kunnen zetten.

Er was behoefte aan een eenvoudige manier om ‘kansen’ te verzamelen en deze onderling te kunnen delen. Dit is de basis van de Superhost app. “Ik zie een kans en mijn collega maakt er een Wow-moment van. Zo simpel is het. ”De resultaten zijn terug te zien in de cijfers: met meer herhaalbezoeken, hogere bijverkoop en betere reviews.” Het competitieve element stimuleert medewerkers kansen aan te maken en te benutten. Dit spelelement maakt medewerkers proactief en creatief en het leidt tot meer focus op de gast. “Ieder kwartaal bepalen we nieuwe doelstellingen. Je ziet in één oogopslag op welke ‘plaats’ jij staat en hoe je collega’s presteren. De Superhost van het kwartaal zetten we bij ons extra in het zonnetje!”, aldus Paerl.

Volgende stap: Samenwerking hostmanship Group

Hostmanship Group Nederland helpt organisaties al 15 jaar met het toepassen van de Hostmanshipâ filosofie. Door de juiste mindset te creëren richting gasten én elkaar weten Medewerkers weten beter hoe ze, vanuit de juiste mindset en met hun eigen talenten, het verschil kunnen (blijven) maken voor de gast. De Superhost app helpt om de Hostmanship mindset te borgen en levend te houden. Als medewerker creëer je kansen en realiseer je Wow-momenten richting gasten. Als leidinggevende volg je de effecten op het dashboard en formuleer je mogelijke ontwikkelpunten om hier als MT mee aan de slag te gaan.

Ontwikkeling

Nu de eerste versie een jaar succesvol werkt op Bungalowpark Hoenderloo zetten we sinds 25 juni Superhost ook in bij Bilderberg Hotel De Keizerkroon in Apeldoorn. De Keizerkroon past Hostmanship al jaren toe en heeft ook vaak organisaties te gast die zowel voor als achter de schermen een kijkje nemen hoe zij Hostmanship dagelijks toepassen. Op basis van de ervaringen van Bilderberg Hotel De Keizerskroon, ontwikkelen we de Superhost app verder door. Hierna is de app ook beschikbaar voor andere leisure organisaties.

meer informatie: www.super-host.nl