Een totale e-commerce en marketing charge up in één dag. Dat is Emerce Travel op 7 juni aanstaande. Met onder meer de Travel Dragons: Otravo, Investor Peak Capital en Meetings.com, die zich laten inspireren door nieuwe reisondernemers. De beste pitch mag zich Emerce Travel startup 2018 noemen. Een totale e-commerce en marketing charge up in één dag. Dat is Emerce Travel op 7 juni aanstaande. Met onder meer de Travel Dragons: Otravo, Investor Peak Capital en Meetings.com, die zich laten inspireren door nieuwe reisondernemers. De beste pitch mag zich Emerce Travel startup 2018 noemen.

Daarbuiten ook verfrissende en verdiepende sessies. Bijvoorbeeld over de laadsnelheid van mobiele webpagina’s verkorten met AMP (Accelerated Mobile Pages). Waar onder andere CheapTickets.nl sinds een klein jaar mee werkt. Wouter Kiel, Global SEO Manager bij Travix, vertelt je onmisbare tips. Hij is verantwoordelijk voor de SEO-strategie van meer dan veertig internationale sites, waaronder CheapTickets.nl en Vliegwinkel.nl. Leer daarbuiten ook waarom het belangrijk is om de basics van machine learning te kennen. Andrej Makovický, Head of Search van kiwi.com, deelt zijn ervaringen met je op basis van zijn dagelijkse strijd met de verschillende aspecten van virtual interlining. De laatste spreker is recent toegevoegd aan het programma: Fiona Vanderbroeck, Chief Traveller Officer bij Travelbird Zij is verantwoordelijk voor customer insights, klantenservice en marketing en heeft een missie: “customer first in alles wat we doen”. De case van TravelBird laat zien hoe zij hun AI genaamd “Pablo” inzetten om de klantervaring te verbeteren. De case is inspirerend en praktisch. De robots komen eraan! Of toch niet? Wat kunnen robots betekenen voor travel? Em moet die bot fysiek aanwezig zijn of via een softwareprogramma? Robot Pepper laat op Emerce Travel zien wat ze kan. Meer informatie: https://emerce.nl/etravel/