Op de vakdag van de vakantiebeurs verteld Tessa aan de Stegge over trends die ze ziet binnen de vakantiemarkt. Er is een duidelijke verschuiving van behoeften waaraan de toekomstige vakantie moet gaan voldoen. De reiziger van vandaag en morgen Op de vakdag van de vakantiebeurs verteld Tessa aan de Stegge over trends die ze ziet binnen de vakantiemarkt. Er is een duidelijke verschuiving van behoeften waaraan de toekomstige vakantie moet gaan voldoen. De reiziger van vandaag en morgen

Die hecht nauwelijks nog waarden aan bezit, die wil vooral ervaringen. En dat reizen en belevenissen goed scoren onder deze groep zal geen verrassing voor je zijn. Ervaringen, liefst erg bijzondere ervaringen, daar kunnen we, daar moeten we meer en meer op gaan sturen met onze camping. Dat is hoe we een concurrentievoordeel kunnen behalen. Dat is wat de mond tot mond reclame aanwakkert, dat is wat de reviews boost! En hoe we die bijzondere ervaringen gaan invullen, dat is natuurlijk voor ieder recreatiebedrijf weer anders. Houd het dicht bij je gast. Onze gast is een avontuurlijke gast. Meer dan gemiddeld geïnteresseerd in cultuur, natuur en duurzaamheid. Binnen die gebieden zullen we opzoek gaan naar bijzondere ervaringen. En heel veel kleine, andere dingetjes, maken samen ook een grote, andere beleving. Zo hebben we de afgelopen twee, drie jaar, vooral aan de styling van onze camping gewerkt. Styling geeft direct een bepaalde sfeer. We hebben vrolijk gekleurde lampjes bij de ingang van de camping, bij ons strandbarretje. En op het strand wapperen zelf genaaide vlaggetjes op hoge bamboe stokken. In de treurwilg hangen wel dertig lampenkappen te slingeren in de wind. En tussen schuine, houten palen op het strandje, hangen wat hangmatten. In het toiletgebouw is er een vers bloemetje op elk toilet en zijn de deuren met enorm opgeblazen foto's uit de Heeg en van de camping geplakt. Het zijn maar een paar dingetjes die ervoor zorgen dat we hier een specifieke sfeer hebben. Die sfeer draagt zeker al bij aan de beleving. Maar nu moeten we nog verder werken aan de bijzondere ervaringen. Dus zoeken we uit waar onze gasten zoal een bijzondere ervaring hebben meegemaakt, wat was dat en is die bijzondere ervaring ook hier naar onze camping te halen? Dus, mocht je ons willen helpen, laat dan weten waar je een bijzondere vakantie ervaring hebt gehad, wat was dat? Wie waren erbij? Vertel er zo uitgebreid mogelijk over! Zo krijgen wij weer extra inspiratie hoe we hier nog meer bijzondere ervaringen kunnen faciliteren. Want juist dan krijgen we dat mensen gaan zeggen: I haven't been everywhere, but Watersportcamping Heeg is on my list! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.