Ondanks dat veel mensen internet gebruiken tijdens de voorbereiding van hun vakantie, is de oplage van de ACSI-campinggidsen in 2017 gestegen tot een recordaantal van 641.000. De gidsen worden verspreid in heel Europa en kampeerders zijn nog altijd erg tevreden met een papieren exemplaar van het campingnaslagwerk. Ondanks dat veel mensen internet gebruiken tijdens de voorbereiding van hun vakantie, is de oplage van de ACSI-campinggidsen in 2017 gestegen tot een recordaantal van 641.000. De gidsen worden verspreid in heel Europa en kampeerders zijn nog altijd erg tevreden met een papieren exemplaar van het campingnaslagwerk.

De behoefte om goede, betrouwbare campinginformatie te vinden is groot. De inspecteurs van ACSI bezoeken jaarlijks 10.000 campings, om zo de kampeerder van complete informatie te voorzien. De verzamelde campinginformatie wordt gepubliceerd in campinggidsen, waarvan de nieuwste edities nu in de winkels liggen, en op diverse websites en verschillende apps. Voordelig kamperen geliefd Het populairste product van ACSI is CampingCard ACSI; een handige kortingskaart voor kamperen in het laagseizoen. De verwachting is dat dit jaar 400.000 Europese kampeerders deze kaart gaan gebruiken. Dat betekent een stijging van 10%. Apps in de lift: ruim 2 miljoen in 2017 Het is niet zo dat kampeerders alleen papier gebruiken om een geschikte camping te vinden. De drie handige apps van ACSI, ACSI Campings Europa-app, CampingCard ACSI-app en ACSI Klein & Fijn Kamperen-app, worden vaak geraadpleegd. Voor 2017 is de verwachting dat deze trend sterk doorzet en de grens van twee miljoen gebruikers ruim wordt gepasseerd. meer informatie: webshop ACSI / www.acsi.eu