De Heineken Experience uit Amsterdam is toegetreden als zestiende lid van Club van Elf. Daarmee verbreed het samenwerkingsverband het scala van vrijetijdsbedrijven. Het bezoekersaantal van deze brand experience, is na de heropening in een rap tempo gestegen naar bijna 500.000 per jaar, en is daarmee een van de grotere attracties in Amsterdam. De Heineken Experience uit Amsterdam is toegetreden als zestiende lid van Club van Elf. Daarmee verbreed het samenwerkingsverband het scala van vrijetijdsbedrijven. Het bezoekersaantal van deze brand experience, is na de heropening in een rap tempo gestegen naar bijna 500.000 per jaar, en is daarmee een van de grotere attracties in Amsterdam.

De Heineken Experience is de voormalige Heineken brouwerij waar nu op een zeer interactieve manier het verhaal van het meest internationale biermerk van de wereld verteld wordt. Na een gehele renovatie is de Heineken Experience in november 2008 opnieuw geopend en omvat nu 4 verdiepingen met allerlei interactieve onderdelen, eindigen met een Heineken biertje blijft natuurlijk niet achterwege! Dat de Heineken Experience gewaardeerd wordt, is niet alleen aan de bezoekersaantallen te merken, ook hebben ze in 2010 de ‘Best of Amsterdam Award 2010’ gewonnen, waarin ze veruit het hoogste aantal stemmen ontvingen van de bezoekers. We prijzen ons daarom gelukkig in ons werk op het gebied van de belangenbehartiging nu ook gebruik te kunnen maken van de expertise van Dirk Lubbers en Luc Curvers, management van de Heineken Experience, en hun team. Leden van Club van Elf, Dutch Association of Leading Visitor Attractions, zijn: Attractiepark Slagharen, Attractiepark Toverland, Avonturenpark Hellendoorn, Burgers’ Zoo, Canal Company, Dierenpark Emmen, Dolfinarium Harderwijk, Duinrell, Efteling, Floriade 2012, Keukenhof, Madame Tussaud’s Amsterdam, Madurodam, Ouwehands Dierenpark en Walibi Holland. bron: persbericht club van elf