Stratech Software Solutions, vooral bekend van de reserveringssoftware in de recreatiesector, gaat samenwerken met Keyplan; software-ondersteuning voor het facilitair management. Door beide systemen te integreren ontstaat een systeem dat boekingen en werkzaamheden op een recreatiepark goed op elkaar laat aansluiten. Stratech Software Solutions, vooral bekend van de reserveringssoftware in de recreatiesector, gaat samenwerken met Keyplan; software-ondersteuning voor het facilitair management. Door beide systemen te integreren ontstaat een systeem dat boekingen en werkzaamheden op een recreatiepark goed op elkaar laat aansluiten.keyplanKeyplan

Met behulp van de oplossing van Keyplan kunnen personeelsplanning, facilitair beheer en klachtenafhandeling real-time gecoördineerd en beheerd worden; van de Housekeeping tot de Groenvoorziening, van de Technische Dienst tot de werkzaamheden van de receptie. Via een natuurlijke workflow komen alle taken en meldingen binnen een park altijd bij de juiste persoon terecht. Keyplan functioneert enerzijds als to-do-applicatie voor medewerkers, maar ook als bron van informatie voor bijvoorbeeld managers en receptiemedewerkers. Meerwaarde van de koppeling Keyplan en Stratech Door de koppeling tussen Keyplan en Stratech is de informatie over het verhuur of de verhuurder altijd up-to-date en zijn statusoverzichten van de bungalows op het park altijd actueel. Groot voordeel is dat door deze directe koppeling automatisch taken - zoals schoonmaak, controle, inbreng bedlinnen/kinderstoel - bij elke nieuwe reservering kunnen worden gegenereerd, waarna deze direct terechtkomen bij de betreffende medewerkers in het veld. Vervolgens wordt vanuit Keyplan automatisch naar Stratech teruggekoppeld of accommodaties schoongemaakt en/of gecontroleerd zijn zodat in het reserveringssysteem direct zichtbaar is of gasten al ingecheckt kunnen worden. Hierdoor wordt veel tijd en geld bespaard, en zal de kwaliteit van de dienstverlening op een recreatiepark flink stijgen. Voordelen voor de recreatieondernemer:

  • Maximale gastvrijheid
  • Real-time informatie en dus rechtstreekse aansturing
  • Snelle en effectieve klachtafhandeling
  • Tijd- en geldbesparing
  • Optimale dienstverlening

Momenteel wordt door beide partijen hard gewerkt om de koppeling te realiseren. Meer informatie: www.stratech.nl