De groei zit er nog steeds in bij de Heineken Experience. In 2015 passeerden 887.000 mensen de entreepoortjes van van de Amsterdamse bierbelevings-attractie. In 2014 waren dat er nog 732.000. Een groei van 22%. In 2009 ontving de Heineken Experience nog 365.000 bezoekers, wat betekent dat de aantallen meer dan verdubbeld zijn in zes jaar tijd. De groei zit er nog steeds in bij de Heineken Experience. In 2015 passeerden 887.000 mensen de entreepoortjes van van de Amsterdamse bierbelevings-attractie. In 2014 waren dat er nog 732.000. Een groei van 22%. In 2009 ontving de Heineken Experience nog 365.000 bezoekers, wat betekent dat de aantallen meer dan verdubbeld zijn in zes jaar tijd. [caption id="attachment_40469" align="alignright" width="300"]Virtual Soccer in de Heineken Experience Virtual Soccer in de Heineken Experience[/caption] De manager van de Heineken Experience, Dirk Lubbers zegt: ‘Wij zijn erg trots op het feit dat wij zoveel bezoekers van over de hele wereld mogen verwelkomen en hopen dat wij in 2016 voor nog meer magische momenten kunnen zorgen voor alle bezoekers van de Heineken Experience.’ De Heineken Experience heeft in 2015 belangrijke onderdelen van zijn tour geïnnoveerd en ontwikkeld om haar hoge kwaliteitsbeleving te blijven garanderen. The Experience openende een nieuwe Rugby ruimte en renoveerde de karaoke ruimte o.a. Ook lanceerde zij een nieuw e-ticketing platform en een nieuw product: De VIP tour en Bier tasting, welke in de zomermaanden helemaal was uitverkocht. De Heineken Experience is gelokaliseerd in de voormalige HEINEKEN brouwerij in het centrum van Amsterdam. Het gebouw is een nationaal monument en deel van de Europese route van Industrieel erfgoed. Er werd voor het laatst op deze locatie gebrouwen in 1988. Het gebouw is compleet gerenoveerd en opnieuw ingericht toen in 2001 de Heineken Experience zijn deuren opende. De Heineken Experience is een unieke, interactieve reis door de dynamische wereld van HEINEKEN®, en wordt bezocht door honderdduizenden bezoekers van over de hele wereld. Zie ook ons eerdere artikel (jun 2015) over retail-tainment in de Heineken Experience Meer informatie: www.heinekenexperience.com/AgeCheck