[caption id="attachment_39962" align="alignright" width="300"] De HollandCity aanpak van het NBTC[/caption]
De vier hoofdthema's die op het congres aan bod komen:
- City Marketing en regiobranding (Door Jos Vranken, directeur NBTC)
- Organisatie van City Marketing in internationaal perspectief
- Corporate marketing versus Citymarketing
- Citymarketing en leefstijlen (Door Alex Sievers ‘Seniorenstad’)
Een onderdeel van deze kennisdag is de keuze en uitreiking van de Netwerk Citymarketing Award. Tijdens het congres krijgen vier finalisten de tijd om in een pitch hun aanpak te presenteren. Deze prijs wordt uitgereikt voor het leveren van een significante bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied citymarketing. Criteria die bij de beoordeling daarvan een rol spelen effectiviteit, vernieuwing en kwaliteit. De winnaar moet vooral een zichtbare bijdrage aan het vakgebied hebben geleverd. Dit kan bijvoorbeeld door zijn of haar voorbeeldfunctie, bijdrage aan het kennisniveau over het vakgebied of de impact die een bepaald project, organisatie of campagne heeft gehad op de citymarketing van de stad in het bijzonder of de ontwikkeling van het vak 'citymarketeer' in het algemeen. Vakgenoten werkzaam in het vakgebied citymarketing kunnen nog t/m 18 december nominaties insturen via info@netwerkcitymarketing.nl met redenen omkleed. Zie voor meer informatie en de criteria: 'Oproep nominatie Netwerk Citymarketing Awards'. De Dag van de Citymarketing wordt georganiseerd dinsdag op 21 januari 2016 in de Stadsgehoorzaal in Leiden. Meer informatie en het volledige programma: www.netwerkcitymarketing.nl
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.