In diverse media in Nederland zijn vorige week onjuiste berichten gepubliceerd over Booking.com naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt met nationale mededingingsautoriteiten in Zweden, Frankrijk, Italië en Zweden. Booking.com benadrukt géén afstand te doen van haar “laagsteprijsgarantie”, ondanks dat dit zo prominent boven vele artikelen staat vermeld. In diverse media in Nederland zijn vorige week onjuiste berichten gepubliceerd over Booking.com naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt met nationale mededingingsautoriteiten in Zweden, Frankrijk, Italië en Zweden. Booking.com benadrukt géén afstand te doen van haar “laagsteprijsgarantie”, ondanks dat dit zo prominent boven vele artikelen staat vermeld.booking

Sinds de oprichting van het bedrijf in 1996 biedt Booking.com consumenten een “laagsteprijsgarantie” en tot op de dag van vandaag staat deze garantie. Booking.com streeft ernaar een product van wereldklasse aan te bieden waar klanten van houden omdat ze ervan op aan kunnen dat zij via Booking.com die accommodaties kunnen vinden én boeken die het beste aansluiten bij hun behoeften; waar ze ook ter wereld willen verblijven. Laagsteprijsgarantie Booking.com geeft aan dat consumenten erop kunnen vertrouwen dat wanneer zij ergens anders online een betere prijs vinden, Booking.com het verschil zal terugbetalen. Booking.com gaat door met haar “laagsteprijsgarantie” met betrekking tot alle afzonderlijke prijzen die op Booking.com staan en heeft nu ook geen plannen om deze aanpak te veranderen. Meer informatie: www.booking.com