Tijdens het jaarlijkse HSMAI Adrian Awards Gala op 23 februari heeft de Holland Marketing Alliantie (NBTC Holland Marketing, KLM, Schiphol en Amsterdam Marketing) samen met creatief bureau Mustache Agency de prestigieuze Platinum Adrian Award gewonnen voor de ‘Holland. The Original Cool’-campagne in de categorie digitale marketing en video’s. Deze grote eer volgt nadat de campagnepartners eerder de Gold Adrian Award in ontvangst mochten nemen. Tijdens het jaarlijkse HSMAI Adrian Awards Gala op 23 februari heeft de Holland Marketing Alliantie (NBTC Holland Marketing, KLM, Schiphol en Amsterdam Marketing) samen met creatief bureau Mustache Agency de prestigieuze Platinum Adrian Award gewonnen voor de ‘Holland. The Original Cool’-campagne in de categorie digitale marketing en video’s. Deze grote eer volgt nadat de campagnepartners eerder de Gold Adrian Award in ontvangst mochten nemen. Platinum Adrian Award

De Adrian Awards worden jaarlijks toegekend door de Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI) aan de meest innovatieve en toonaangevende campagnes in de gastvrijheidsbranche. De Platinum winnaars worden geselecteerd uit de Gold Award winnaars in elke categorie en winnen vanwege de getoonde creativiteit en uitzonderlijke resultaten. Holland. The Original Cool. "De Holland Marketing Alliantie begon deze campagne drie jaar geleden om Amerikaanse reizigers op een leuke en inspirerende wijze te laten zien wat Nederland te bieden heeft", aldus Rosina Shiliwala, countrymanager NBTC Noord-Amerika. "De Platinum Adrian Award is een grote eer en erkenning voor onze gezamenlijke marketinginspanningen. Tevens is het een bewijs van de kracht van ons partnerschap en onze ambitie om innovatieve campagnes voor destinatiemarketing te leveren in de Amerikaanse markt." ‘Holland. The Original Cool.’ werd in 2013 gelanceerd en is een groot succes. De eerste campagnevideo werd meer dan één miljoen keer bekeken. Meer informatie: www.holland.com