Natuurlijk kan geen enkele organisatie zich meer veroorloven om GEEN website te hebben. De meeste hebben er meerdere! Hetzelfde geldt voor social media, als jij al niet over je organisatie praat, je gasten doen het zeker wel! Maar, hoe meer we zijn gaan koersen op digitalisering, in combinatie met effectiviteit, hoe meer we de persoonlijke aandacht weg hebben gedrukt. En juist met persoonlijke aandacht kunnen we zo'n verschil maken. Natuurlijk kan geen enkele organisatie zich meer veroorloven om GEEN website te hebben. De meeste hebben er meerdere! Hetzelfde geldt voor social media, als jij al niet over je organisatie praat, je gasten doen het zeker wel! Maar, hoe meer we zijn gaan koersen op digitalisering, in combinatie met effectiviteit, hoe meer we de persoonlijke aandacht weg hebben gedrukt. En juist met persoonlijke aandacht kunnen we zo'n verschil maken. DigitaalBinnen de leisure-branche heb je niet voor niets een enorme toename in het aantal overnachtingen bij de intieme B&B's. Dat zijn de adresjes waar je makkelijk een flink portie persoonlijke aandacht krijgt. En hoe goed je receptiemedewerker, je tuinman of je zeilinstructeur ook zijn best doet, de aandacht van de eigenaar of zo je wilt in een restaurant van de chefkok, dat is toch de persoon waar je het liefst persoonlijke aandacht van krijgt. Grotere organisaties Maar wie is toch die eigenaar van bv. Vacansoleil of Landal? Voor de grotere organisaties is het dus al kwadratisch moeilijker om effectieve persoonlijke aandacht te geven. Daarvoor moet je echt heel veel uit de kast gaan trekken. Maar het kan zeker wel, kijk maar eens naar een organisatie als een Coolblue, zij doen alles voor een glimlach en die krijgen ze dan ook veel. Ik hoorde vorige week nog het verhaal van iemand die vanuit Lelystad onderweg was naar Eindhoven voor een presentatie. Plots realiseerde ze zich in de auto dat ze haar pointer vergeten was. Tijd om weer terug naar huis te gaan had ze niet. Ze belde met Coolblue, die haar perfect hielp: "Mevrouw, waar rijdt u nu? Zo kan ik de makkelijkste winkel die u onderweg zou kunnen aandoen, op gaan zoeken. Aha, ik zie dat dat niet eenvoudig is, kan ik door een koerier misschien op het adres in Eindhoven de pointer snel laten brengen?" En zo is het gegaan, de pointer was er eerder dan de dame die de presentatie moest verzorgen, beide ruim op tijd. Daar word je toch helemaal blij van? Wanneer ben jij super blij geworden van persoonlijke aandacht die je kreeg? Ik ben heel benieuwd, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg