Met ruim 45.000 bezoekers passeerden een kleine 7.000 mensen minder de kassa’s van het WTC Expo Leeuwarden dan vorig jaar. Desondanks tevredenheid alom zowel bij de standhouders als bij de bezoekers. Vooral het slechte weer wordt aangewezen als oorzaak van de daling. Met ruim 45.000 bezoekers passeerden een kleine 7.000 mensen minder de kassa’s van het WTC Expo Leeuwarden dan vorig jaar. Desondanks tevredenheid alom zowel bij de standhouders als bij de bezoekers. Vooral het slechte weer wordt aangewezen als oorzaak van de daling. [caption id="attachment_33551" align="alignright" width="227"]caravana 2015 foto door Pleisureworld[/caption] Jan Spoelstra, directeur van WTC Expo: “We hebben flink tegenwind gehad door code oranje op vrijdagavond. Niemand durfde nog de deur uit. En op zaterdag kwam het pas laat op gang, dat haal je niet zo snel meer in. Daardoor zijn er wat minder mensen geweest als waarop we hadden gehoopt. Desondanks is Caravana een succes geweest. Tijdens de exposantenborrel op maandagavond niets dan lof. Zonder uitzondering waren ze dik tevreden. Over de promotie, de respons en ook zeker de verkoop, want er is goed verkocht. Ik hoor van de exposanten dat ze merken dat men er weer zin in heeft. Dat resulteert in uitgaven. Complimenten kreeg ik ook voor het thema Elfstedentocht. Beleving wordt als belangrijk ervaren op een beurs. En uit gesprekken met bezoekers is gebleken dat ze enthousiast waren over het gebodene en de mix er van. Het concept staat als een huis.” Meer informatie: www.caravana.eu