Een app die zowel bezoekers van attractieparken een aangenamer bezoek oplevert en op de achtergrond het bedrijf kosten bespaard en meer inkomen genereert. Tijdens dat project leerde ik Werner Bastianen en Aron van der Valk kennen. Het was een goede samenwerking en daarom was ik blij verrast om te lezen dat zij samen met Jeroen Peerbolte een bedrijf zijn gestart. Een app die zowel bezoekers van attractieparken een aangenamer bezoek oplevert en op de achtergrond het bedrijf kosten bespaard en meer inkomen genereert. Tijdens dat project leerde ik Werner Bastianen en Aron van der Valk kennen. Het was een goede samenwerking en daarom was ik blij verrast om te lezen dat zij samen met Jeroen Peerbolte een bedrijf zijn gestart.ZesjescultuurStijlbreuk

is niet het zoveelste marketing en communicatie bureau. Dat bewijzen ze door hun tegendraadse aanpak die een goede aansluiting vindt bij de merken van tegenwoordig. "De zesjescultuur die we scholieren verwijten geldt net zo goed voor media en marketing binnen bedrijven." Volgens Werner kan de kwaliteit van gerichte marketing omhoog. Weg met traditie “Het is tijd om te breken met traditionele patronen en middelen.” Werner benoemt hoe consumenten via de digitale weg hun aankopen doen, de revolutie van de smartphone en de toekomst van bijvoorbeeld Google Glass. In Tasmanië zag ik voor het eerst twee fietsers met een Google Glass op, wat voor mij bevestigde dat de toekomst dichtbij is. Maar nieuw is al deze informatie niet. Stap terug De toverzin is voor mij dat Stijlbreuk in projecten een stap terug zet. Ze kijken verder dan alleen de genoemde opdracht en dat betekent meestal een stap terug. Door niet in abstracte visies of meteen in middelen te denken, bespaart het hun opdrachtgevers tijd en geld. “Innovatieve verbeteringen worden niet aan de vergadertafel bedacht, maar in de handen van de gebruiker.” [caption id="attachment_28388" align="aligncenter" width="300"]sign Bron: tumblr[/caption] Succes in de toekomst “In plaats van met je ogen dicht een product op de markt te brengen en hopen dat het aanslaat, zorgt Stijlbreuk voor de juiste introductie. We werken met de 1-10-100 methode.” Ik ben erg benieuwd naar de opdrachten waar ze op dit moment aan werken. Succes mannen. Tot volgende maand! Het is zomer. Dat betekent met je picknickkleed naar het park en leuke activiteiten ondernemen. De Solar Cinema mag daarbij niet in je lijst ontbreken. In het Vrijdagmiddagblog! van juli alles over deze milieuvriendelijke en innovatieve bioscoop die zelfs in Zuid-Amerika zeer populair is. Tot volgende maand. Ruby Kramer - PanterKist (PantherBox) Speciale dank aan Werner voor de medewerking aan dit blog